Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 131444-2016 z dnia 2016-05-23 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Prudnik
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie przebudowy części budynku szpitalnego polegającej na wydzieleniu pomieszczenia technicznego dla głównej rozdzielni prądu w szpitalu Prudnickiego Centrum Medycznego S.A. w Prudniku,...
Termin składania ofert: 2016-06-07

Prudnik: Przebudowa części budynku szpitalnego polegająca na wydzieleniu pomieszczenia technicznego dla głównej rozdzielni prądu w szpitalu Prudnickiego Centrum Medycznego S.A. w Prudniku
Numer ogłoszenia: 123187 - 2016; data zamieszczenia: 06.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 131444 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prudnickie Centrum Medyczne Spółka Akcyjna w Prudniku, ul. Szpitalna 14, 48-200 Prudnik, woj. opolskie, tel. 77 4067890, faks 77 4067872.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa części budynku szpitalnego polegająca na wydzieleniu pomieszczenia technicznego dla głównej rozdzielni prądu w szpitalu Prudnickiego Centrum Medycznego S.A. w Prudniku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie przebudowy części budynku szpitalnego polegającej na wydzieleniu pomieszczenia technicznego dla głównej rozdzielni prądu w szpitalu Prudnickiego Centrum Medycznego S.A. w Prudniku, zlokalizowanego w Prudniku przy ul. Piastowskiej 64. 1) Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień dodatkowych w trybie art. 67 ust 1 pkt. 5 o wartości nie przekraczającej 50% wartości realizowanego zamówienia podstawowego jeżeli wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego. Szczegółowe zasady udzielania zamówień dodatkowych i warunki zmiany wynagrodzenia umownego z tytułu wystąpienia robót dodatkowych zostały określone z Projekcie umowy, załącznik nr 7 do SIWZ. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki: a) Dokumentacja projektowa - załącznik nr 8 do SIWZ; b) Przedmiary robót - załącznik nr 9 do SIWZ. c) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik nr 10 do SIWZ. d) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót elektrycznych - załącznik nr 11 do SIWZ e) Załącznik nr 12. Decyzja PB. 3) Wyszczególnienie i opis prac towarzyszących Wykonawca odpowiada za wszelkie spowodowane przez jego działania zniszczenia, uszkodzenia mienia prywatnego i szpitalnego. Wykonawca w przypadku zaistnienia takich zniszczeń i uszkodzeń usunie je na własny koszt lub pokryje koszty spowodowanych strat. 4) Warunki bezpieczeństwa pracy i ochrony przeciwpożarowej. Podczas realizacji robót Wykonawca odpowiada za przestrzeganie przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy i ochrony przeciwpożarowej. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia w trakcie wykonywania robót bezpieczeństwa osób postronnych. Koszt zabezpieczenia robót nie podlega odrębnej zapłacie i przyjmuje się, że jest włączony w cenę ofertową. 5) Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania zasad sztuki budowlanej. 6) Zamawiający zaleca, aby przed złożeniem oferty, Wykonawca przeprowadził wizję lokalną miejsc objętych niniejszym zamówieniem w obecności jednego z pracowników Zamawiającego, po uprzednim zgłoszeniu chęci przybycia. 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 4. Miejsca wykonania lokalizacja: Prudnickie Centrum Medyczne S.A. w Prudniku, ul Piastowska 64. 5. Ogólny zakres robót do wykonania: A. Zakres robót przewidziany w niniejszym postępowaniu przetargowym opisany jest dokumentacją projektową obejmującą załączniki od nr 8 do nr 12, które stanowią integralną część SIWZ. Załączony do SIWZ Przedmiar robót jest szacunkowym określeniem ilości robót, nie uwzględniającym wszystkich wymogów SIWZ w tym dokumentacji projektowej i STWIORB. B. Wykonanie zadania obejmuje dodatkowo: a) Wykonanie powykonawczej dokumentacji projektowej z naniesieniem dokonanych zmian zawierającą między innymi: dokumentację powykonawczą, protokoły pomiarów i badań. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu dokumentację powykonawczą w wersji pisemnej oraz w wersji elektronicznej w formatach pdf i dwg. b) Organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy, c) Organizację ruchu i oznakowanie budowy, d) Próby, odbiory z udziałem Zamawiającego , e) Przywrócenie terenu po zakończeniu robót do stanu pierwotnego, f) Prowadzenie prac w sposób nie utrudniający funkcjonowania szpitala. 6. Wymagania jakościowe: Wszystkie materiały, urządzenia itp. użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać dopuszczenie do stosowania w budownictwie oraz być pierwszego gatunku. Instrukcje obsługi przekazane Zamawiającemu powinny być w języku polskim. Dokumentami dopuszczającymi do stosowania w budownictwie są: Certyfikat zgodności z Polską (Europejską) Normą , Deklaracja zgodności z Polską (Europejską) Aprobatą Techniczną, Aprobata techniczna w przypadku wyrobów, dla których nie ustanowiono Polskiej (Europejskiej) Normy, jeżeli nie są objęte certyfikacją. Jakiekolwiek materiały, które nie spełniają ww. wymagań nie mogą zostać użyte do wykonania robót. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu potwierdzone dokumenty dopuszczające wyrób do stosowania w budownictwie przed wbudowaniem wyrobu. Demontaż wbudowanych wyrobów nie posiadających dopuszczenia do stosowania w budownictwie dokonany będzie na koszt Wykonawcy. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia w tym w szczególności z dokumentacją techniczną wraz z przedmiarami robót, STWiORB oraz z zapisami zawartymi w SIWZ. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. Zamawiający oczekuje od Wykonawcy zrealizowania zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności z zachowaniem Polskich Norm, przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy oraz zgodnie z projektem wykonawczym, Specyfikacją Technicznego Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz zasadami wiedzy technicznej. Materiały, które dostarczy Wykonawca muszą odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów budowlanych, dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonych Ustawie Prawo Budowlane (tekst jednolity z 2013r., poz. 1409 z późn. zm.) oraz Ustawy z dnia 16.04.2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. nr 92, poz. 881 z późn. zm.), a także wymaganiom specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, projektu oraz SIWZ. Na każde żądanie Zamawiającego (inspektora nadzoru), Wykonawca obowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów i urządzeń: certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatę techniczną. Atesty dostarcza Wykonawca na własny koszt. Roboty składające się na przedmiot zamówienia objęte dokumentacją SIWZ należy wykonać w oparciu o obowiązujące przepisy, normy zgodnie z obowiązującym Prawem budowlanym, z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012r. (Dz. U. z 2012r. poz. 739 z późn. zm.) w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą, z należytą starannością, bezpieczeństwem, dobrą jakością i właściwą organizacją. Wszystkie wykonywane prace muszą być prowadzone w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu przebywających tam osób. 7. Wymagania technologiczne i realizacyjne: a) Kolejność wykonywania prac budowlano-montażowych należy uzgodnić z Zamawiającym. b) Harmonogram wykonania robót budowlanych (o ile zaistnieje taka potrzeba) będzie ustalony po podpisaniu umowy. c) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. d) Wykonawca poda telefony kontaktowe oraz wskaże osoby w zakresie niezbędnym dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. e) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone podczas realizacji przedmiotu zamówienia. f) W całym cyklu realizacyjnym należy zapewnić ciągłość funkcjonowania szpitala. g) Wykonawca zobowiązany jest przedstawić na żądanie Zamawiającemu potwierdzone kopie dokumentów przekazania odpadów powstałych przy realizacji robót upoważnionemu odbiorcy. Odpady należy usuwać na bieżąco z obiektu i terenu Zamawiającego. Wykonawca musi prowadzić na bieżąco ewidencję odpadów, która musi być udostępniana do wglądu Zamawiającego w każdym czasie trwania budowy. Koszt odbioru i wywozu odpadów ponosi Wykonawca. h) Na Wykonawcy spoczywa odpowiedzialność za ochronę przekazanego mu terenu budowy, w szczególności utrzymanie należytego porządku, bezpieczeństwa osób i mienia oraz właściwego zabezpieczenia terenu budowy aż do zakończenia i końcowego odbioru robót. i) W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia mienia szpitala w toku realizacji umowy Wykonawca zobowiązany jest do jego naprawienia i doprowadzenia do stanu poprzedniego na własny koszt. j) Zamawiający udostępni Wykonawcy możliwość zamontowania do istniejących instalacji elektrycznej i wodnej liczników pobór prądu i wody oraz wskaże miejsce na zaplecze budowy. Rozliczenia za media z Zamawiającym, dokonać należy po zakończeniu realizacji zadania wg faktycznego zużycia. k) Wykonawca będzie przestrzegał przepisów bhp i ochrony przeciwpożarowej oraz utrzymywał sprawny sprzęt przeciwpożarowy. Materiały łatwopalne będą składowane w sposób zgodny z odpowiednimi przepisami i będą zabezpieczone przed dostępem osób trzecich. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wszelkie straty spowodowane ewentualnym pożarem wywołanym realizacją robót. 8. Pozostałe wymagania: a) Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą, a Zamawiającym będą dokonywane w walucie Zamawiającego - PLN. b) Termin płatności: przelew - do 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT. c) Za wykonanie przedmiotu umowy ustala się wynagrodzenie ryczałtowe. d) Gwarancja na wykonane roboty budowlane - min. 24 miesiące od daty końcowego odbioru robót. e) Gwarancja na zamontowane urządzenia - min. 24 miesięcy od daty odbioru końcowego. f) Termin usunięcia wad i usterek w przedmiocie umowy - max. 10 dni roboczych od daty zgłoszenia Wykonawcy wad i usterek przez Zamawiającego. g) Ofertę należy sporządzić wg formularza ofertowego (załącznik nr 1). Oferta może zawierać kosztorys ofertowy uproszczony z pełnym zestawieniem materiałów. Uwaga: Załączony Kosztorys ofertowy stanowić będzie m.in. podstawę do ewentualnych rozliczeń w kwestiach spornych (odstąpienie od umowy, wycena wad i usterek) oraz do oceny prawidłowości treści złożonej oferty, w tym do oceny zaoferowania przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych. h) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Za równoważną zostanie uznana oferta, w której wykazane zostaną materiały o parametrach technicznych nie gorszych niż podane przez zamawiającego i spełniające wymagania określone w przedmiocie zamówienia. Oferta równoważna to oferta, w której Wykonawca proponuje wykonanie przedmiotu zamówienia z zastosowaniem maszyn, urządzeń lub surowców innych niż wskazane przez zamawiającego w formie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, ale mających takie same walory techniczne, technologiczne, funkcjonalne lub użytkowe. Istotne jest to, aby urządzenie, maszyna lub materiał posiadało minimum te same parametry użytkowe, i techniczne, co maszyna lub urządzenie określone przez zamawiającego, może dodatkowo posiadać inne lepsze cechy. Oferta równoważna musi spełnić wszystkie minimalne wymagania określone dokumentacją projektową, przedmiarem i STWiORB. Uwaga: Zgodnie z art. 30. ust. 5 Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego, co oznacza, iż do oferty należy załączyć dokumenty (karty techniczne) poświadczające równoważność zastosowanych materiałów, urządzeń itp. jeżeli takowe materiały urządzenia równoważne zastosowano. i) Wykonawca będzie każdorazowo uzgadniał z Zamawiającym kolorystykę, teksturę i inne cechy estetyczne elementów wykończeniowych; każdy element wykończeniowy, estetyczny wymaga akceptacji Zamawiającego. j) Zamawiający wyraża zgodę na powierzenie przez Wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom. Wykonawca jest w takim przypadku zobowiązany do wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Jeżeli wykonawca nie wskaże w ofercie, która część zamówienia zostanie powierzona podwykonawcy-om Zamawiający uzna, iż Wykonawca będzie realizował zamówienie siłami własnymi.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.11.00-9, 45.43.21.00-5, 45.00.00.00-7, 45.45.00.00-6, 45.26.25.00-6, 45.44.21.00-8, 45.42.21.00-4, 45.41.00.00-4, 45.31.00.00-3.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 105448,68 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ