Prudnickie Centrum Medyczne S. A. w Prudniku
Zamawiający
Ogłoszenie nr 500184345-N-2018 z dnia 03-08-2018 r.
Prudnik: Przebudowa budynku szpitala: wykonanie przejścia wewnątrz budynku z segmentu A do segmentu D pracowni tomografii komputerowej, przebudowa częściowa budynku D w celu przeniesienia pracowni rentgenowskiej dla potrzeb bloku operacyjnego w ramach projektu budowlanego przebudowy części budynku szpitalnego segmentów A i D.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 536735-N-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 109102-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES: Prudnickie Centrum Medyczne S. A. w Prudniku, Krajowy numer identyfikacyjny 532448467, ul. Szpitalna   14, 48-200  Prudnik, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 774067890, e-mail przetargi@pcm.prudnik.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.pcm.prudnik.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Spółka prawa handlowego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa budynku szpitala: wykonanie przejścia wewnątrz budynku z segmentu A do segmentu D pracowni tomografii komputerowej, przebudowa częściowa budynku D w celu przeniesienia pracowni rentgenowskiej dla potrzeb bloku operacyjnego w ramach projektu budowlanego przebudowy części budynku szpitalnego segmentów A i D.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
3/VI/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących przebudowę budynku szpitala: wykonanie przejścia wewnątrz budynku z segmentu A do segmentu D pracowni tomografii komputerowej, przebudowa częściowa budynku D w celu przeniesienia pracowni rentgenowskiej dla potrzeb bloku operacyjnego w ramach projektu budowlanego przebudowy części budynku szpitalnego segmentów A i D, należącego do Prudnickiego Centrum Medycznego S.A. w Prudniku, zlokalizowanego w Prudniku, przy ul. Piastowskiej 64, na działce onr 2601/127 wraz z dokonaniem z upoważnienia Zamawiającego odbioru przez SANEPID oraz uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie w nowym miejscu. Szczegółowy zakres i wielkość robót został określony w dokumentach stanowiących załączniki do SIWZ. Dokumentacja zawiera Projekt budowlany, STWiOR, Projekt osłon, Projekt wykonawczy oraz wymagane prawem pozwolenia i uzgodnienia z konserwatorem zabytków.

II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45111100-9,
45233142-6,
45111000-8,
45400000-1,
45262300-4,
45262500-6,
45261100-5,
45621200-6,
45262310-7,
45313100-5,
45330000-9,
45310000-3,
45314300-4
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
od dnia 18.07.2017r. do dnia 26.10.2017r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony

SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
27/06/2018
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Zmiana zakończenie realizacji umowy – do 30.06.2018r.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W związku z koniecznością skompletowania i przekazania Zamawiającemu pełnej dokumentacji odbiorowej zgodnie z wymaganiami (§ 6 ust 14 umowy), na podstawie § 14 ust. 3 ww. umowy, strony dokonują zmiany postanowień zawartej umowy dotyczące terminu zakończenia realizacji umowy.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Strony ustalają wynagrodzenie kosztorysowe za wykonanie przedmiotu Umowy, przejętego przez Zamawiającego od Wykonawcy na podstawie Protokołu odbioru końcowego sporządzonego przez Strony, w na kwotę w wysokości netto 221 225,87 zł wraz z należnym podatkiem 23 % VAT w wysokości 50 881,95 zł, co stanowi łącznie kwotę brutto 272 107,82 zł (słownie dwieście siedemdziesiąt dwa tysiące sto siedem 82/100). Za roboty dodatkowe zrealizowane na wniosek Zamawiającego w ramach zamówienia podstawowego Strony ustalają wynagrodzenie w wysokości 96 818,04 zł netto wraz z należnym podatkiem 23 % VAT w wysokości 22 268,19 zł, co łącznie stanowi kwotę brutto w wysokości 119 086,23 zł (słownie: sto dziewiętnaście tysięcy osiemdziesiąt sześć 23/100). Całkowite wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie przedmiotu Umowy; tj. wynagrodzenie ustalone pokosztorysowo i za roboty dodatkowe na kwotę w wysokości 318 043,64 zł netto wraz z należnym podatkiem 23 % VAT w wysokości 73 150,11 zł, co łącznie stanowi kwotę brutto w wysokości 391 194,05 zł (słownie: trzysta dziewięćdziesiąt jeden tysięcy sto dziewięćdziesiąt cztery 05/100).”
 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych