Ładowanie zdjęć ...
„PCM S.A. jest Zakładem doskonalącym i poszerzającym świadczone usługi dla naszych pacjentów i dla nas samych.”
 
Więcej 
Co warto wiedzieć o naszym Szpitalu ? Co zabrać ze sobą do szpitala ? Zobacz najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi.
Więcej 
tel.  (77) 406 78 00
fax: (77) 406 78 72
e-mail: pcm@pcm.prudnik.pl
Pełne dane kontaktowe 

Certyfikat Jakości ISO 9001:2008 w Prudnickim Centrum Medycznym

Wtorek, 3 września 2013 r. Godz. 12:36

Po wizycie certyfikacyjnej, która odbyła się w dniach 16,17 sierpnia 2013 roku w dniu 27 sierpnia 2013 roku przyznano Prudnickiemu Centrum Medycznemu Spółka Akcyjna w Prudniku Certyfikat Normy ISO 9001:2008.

System Zarządzania Jakością jest jednym ze sposobów zapewnienia, że nasz zakład jest zdolny dostarczać usługi, które spełniają określone wymagania. W rzeczywistości certyfikacja oznacza, że System Zarządzania Jakością zakładu został oceniony i uznany jako spełniający wymagania normy, na zgodność z którą był oceniany.
Zdajemy sobie sprawę, że na postrzeganie naszych usług przez pacjenta mają wpływ takie aspekty jak:
- sposób w jaki pacjenci są traktowani przez personel,
- poziom w jakim pacjenci są przez nas obsługiwani,
- zakres kwalifikacji personelu,
- sprzęt, który jest używany do leczenia, pielęgnacji i rehabilitacji pacjentów itd.
Deklarujemy, że dołożymy wszelkich starań, aby nasi pacjenci byli zadowoleni ze wzrostu jakości świadczonych przez nas usług. Zdajemy sobie sprawę, że certyfikacja jest początkiem drogi ciągłego doskonalenia naszej pracy.
Nasze deklaracje wyrażone zostały w misji i celu nadrzędnym zakładu.

Misja:
„Prudnickie Centrum Medyczne Spółka Akcyjna w Prudniku jest Zakładem doskonalącym i poszerzającym świadczone usługi dla naszych pacjentów i dla nas samych”

Nadrzędnym celem naszej działalności jest:
Zapewnienie opieki medycznej na najwyższym poziomie zgodnie z obowiązującymi standardami w obszarze diagnostyki, leczenia, pielęgnacji, profilaktyki oraz rehabilitacji chorego

Z powyższych deklaracji wynika, że pacjent jest dla nas najważniejszy. Realizujemy to poprzez podnoszenie jakości świadczonych przez nas usług oraz poprzez samodoskonalenie, na które istotny wpływ mają nasi pacjenci dzielący się z nami uwagami i wnioskami dotyczącymi naszej pracy. Stałym dążeniem jest uzyskanie dobrych relacji z pacjentami, a wszelkie informacje zwrotne pomagają nam poprawić poziom świadczonych usług. Liczymy na dobrą współpracę i zrozumienie celów naszego działania.
Przeprowadzona certyfikacja objęła ocenę Systemu Zarządzania Jakością w Prudnickim Centrum Medycznym Spółka Akcyjna w Prudniku. Dowodem zgodności z normą ISO 9001: 2008 jest uzyskany dokument certyfikacyjny.