Prudnickie Centrum Medyczne S. A. w Prudniku
Zamawiający
Ogłoszenie nr 500033975-N-2017 z dnia 26-09-2017 r.
Prudnickie Centrum Medyczne S. A. w Prudniku: "Remont instalacji wody użytkowej w budynku przychodni i administracji Prudnickiego Centrum Medycznego S. A. w Prudniku przy ul. Szpitalnej 14, w zakresie: wymiany rur instalacji wody użytkowej zimnej, ciepłej i cyrkulacyjnej."

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 573605-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Prudnickie Centrum Medyczne S. A. w Prudniku, Krajowy numer identyfikacyjny 532448467, ul. Szpitalna   14, 48-200  Prudnik, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 774067890, e-mail przetargi@pcm.prudnik.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.pcm.prudnik.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Spółka prawa handlowego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Remont instalacji wody użytkowej w budynku przychodni i administracji Prudnickiego Centrum Medycznego S. A. w Prudniku przy ul. Szpitalnej 14, w zakresie: wymiany rur instalacji wody użytkowej zimnej, ciepłej i cyrkulacyjnej."
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
1/VIII/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w budynku przychodni i administracji (działka nr 2602/109) Prudnickiego Centrum Medycznego S. A. w Prudniku obejmujących wymianę instalacji CWU prowadzonej po ścianach w bruzdach ściennych i pod posadzką. Instalacja wykonana z rur stalowych ocynkowanych. Rury instalacji mocno skorodowane zagrażające wystąpieniem awarii. Instalacja ma zostać wymieniona na nową wykonaną w systemie rur z tworzywa sztucznego. Szczegółowy zakres i wielkość robót został określony w dokumentach stanowiących załączniki do SIWZ. Dokumentacja zawiera STWiORB, Plan BIOZ, metrykę projektu, mapę zasadniczą zagospodarowania projektu, rzut parteru i piętra, rozwinięcie instalacji wody w budynku.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45332200-5

Dodatkowe kody CPV: 45330000-9, 45320000-6, 45450000-6, 45453000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 46215.20
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: Zakład Ogólnobudowlany Adam Płaczek
Email wykonawcy: adam_placzek1@o2.pl
Adres pocztowy: Ligota Wielka 16a
Kod pocztowy: 48-385
Miejscowość: Otmuchów
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 56844,70
Oferta z najniższą ceną/kosztem 56844,70
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 127670,52
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych