Prudnickie Centrum Medyczne S. A. w Prudniku
Zamawiający
Ogłoszenie nr 500054423-N-2018 z dnia 13-03-2018 r.
Prudnickie Centrum Medyczne S. A. w Prudniku: Przebudowa części budynku szpitala dla potrzeb bloku operacyjnego i centralnej sterylizatornii w Prudniku przy ul. Piastowskiej 64 na działce oznaczonej w rejestrze gruntów numerem 2601/127 km 12.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 636223-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500006379-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Prudnickie Centrum Medyczne S. A. w Prudniku, Krajowy numer identyfikacyjny 532448467, ul. Szpitalna   14, 48-200  Prudnik, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 774067890, e-mail przetargi@pcm.prudnik.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.pcm.prudnik.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Spółka prawa handlowego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa części budynku szpitala dla potrzeb bloku operacyjnego i centralnej sterylizatornii w Prudniku przy ul. Piastowskiej 64 na działce oznaczonej w rejestrze gruntów numerem 2601/127 km 12.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
2/XII/2017/14
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest realizacja robót budowlanych w ramach zadania: „Przebudowa części budynku szpitala dla potrzeb bloku operacyjnego i centralnej sterylizatornii”. Części budynku objęte robotami budowlanymi to: - centralna sterylizatornia - przyziemie, część B budynku głównego; - blok operacyjny - parter, część A i B budynku głównego. Budynek pełni funkcję szpitala powiatowego, wielospecjalistycznego. W skład głównego budynku szpitalnego wchodzą następujące odziały: Oddział Wewnętrzny, Oddział Chirurgiczny, Blok Operacyjny, Oddział Dziecięcy, Pododdział Noworodkowy, Oddział Ginekologiczny, Pododdział Położniczy, SOR, Izba Przyjęć, poradnie specjalistyczne, pracownie diagnostyczne. Budynek – segment „ABCD” objęty zakresem przebudowy jest trzykondygnacyjny, podpiwniczony (najniższa kondygnacja w segmencie A jest zagłębiona w terenie, w segmencie B częściowo zagłębiona a w segmencie C jest w poziomie terenu, co wynika z konfiguracji terenu). Budynek zbudowany w kształcie wielokąta, w kształcie litery „C”- wolnostojący z dobudowaną do segmentu „A” - dwukondygnacyjną częścią „D”. Wybudowany w technologii tradycyjnej murowanej, dach mansardowy o konstrukcji drewnianej, kryty dachówką ceramiczną karpiówką w podwójną koronkę. Elewacje z cegły klinkierowej z kamiennym cokołem, fragmenty w formie pruskiego muru. Ściany konstrukcyjne murowane z cegły ceramicznej: zewnętrzne 56 cm i wewnętrzne 24 – 48 cm. Stropy przyziemia żelbetowe i kleina grubości ok. 35 cm. Na pozostałych kondygnacjach stropy gęstożebrowe typu ackermana grubości ok. 35 cm. Na poddaszu stropy drewniane. Schody monolityczne, żelbetowe. Dach mansardowy o konstrukcji drewnianej kryty dachówką ceramiczną karpiówką w podwójną koronkę. Kominy murowane z cegły. Posadzki: płytki ceramiczne, wykładzina PCV, lastriko. Stolarka okienna PCV w kolorze białym, nowa, wymieniona, w przyziemiu, w części pomieszczeń stara drewniana, zniszczona. Parapety zewnętrzne betonowe, kamienne lub ceglane. Stolarka drzwiowa: drzwi zewnętrzne aluminiowe (główne wejście) lub drewniane. Drzwi wewnętrzne i naświetla łukowe w większości drewniane, niektóre aluminiowe oraz pcv. Dane techniczne budynku szpitala (segment „ABCD”): - powierzchnia zabudowy 1767,30 m2; - kubatura 28 568,28 m3; - wysokość budynku 14,56m. Zakres inwestycji nie spowoduje żadnych zmian charakterystycznych parametrów budynku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa. Szczegółowy zakres zadania obejmuje: 1. CENTRALNĄ STERYLIZATORNIĘ: Pomieszczenia przeznaczone do przebudowy usytuowane są w przyziemiu, w części B budynku - w prawej części. Pomieszczenia są obecnie użytkowane jako gospodarcze i magazynowe. Przedmiotowe pomieszczenia wyposażone są w instalacje, tj.: wody zimnej, ciepłej kanalizacji sanitarnej, centralnego ogrzewania, oświetlenia, gniazd wtykowych.Pomieszczenia oświetlone są światłem naturalnym. Wysokość pomieszczeń ok. 256 cm. Pomieszczenia wymagają przebudowy - w związku ze zmiana ich przeznaczenia oraz remontu kapitalnego - w związku ze stanem technicznym. Wykończenie pomieszczeń: ścianki działowe murowane, w części pomieszczeń glazura na pełną wysokość, drzwi drewniane i stalowe, posadzki z płytek lastrykowych, gresowych i betonowe oraz pcv; okna drewniane zniszczone w części pomieszczeń wymienione na nowe z pcv. Stan techniczny elementów wykończeniowych: niedostateczny. Zakres opracowania stanowią prace remontowe w pełnym zakresie oraz przebudowa pomieszczeń pełniących obecnie funkcje magazynowo - gospodarcze. BLOK OPERACYJNY: Pomieszczenia przeznaczone do przebudowy usytuowane są na parterze - w części AB budynku głównego szpitala. Pomieszczenia są czynne i użytkowane na potrzeby bloku oraz pracowni rtg. Wysokość pomieszczeń 400 cm, powierzchnia użytkowa – 396,47 m2 w tym: komunikacja ogólna i wewnętrzna– 108,21 m2. Zakres opracowania stanowią prace remontowe w pełnym zakresie oraz przebudowę pomieszczeń pełniących obecnie funkcje pracowni rtg. Przebudowa bloku operacyjnego jest niezbędna z uwagi na konieczność doprowadzenia układu funkcjonalnego do zgodności z obowiązującymi przepisami. Stan istniejący: Na bloku brakuje: śluzy pacjenta, pomieszczenia przygotowania pacjenta, pomieszczenia na sprzęt porządkowy, pomieszczenia na czystą i brudną bieliznę, pomieszczeń magazynowych. Śluza szatniowa lekarzy jest niekompletna; dostęp personelu do Sali nr 1 jest z korytarza przez pomieszczenie mycia lekarzy połączonego z salą operacyjną, natomiast w Sali nr 2 mycie lekarzy odbywa się na sali. W obrębie bloku znajduje się sala wybudzeń oraz dyżurka pielegniarska i węzeł sanitarny. Znajduje się też sterylizatornia, na którą składają się dwa pomieszczenia: zmywalnia i pomieszczenie pakietowania i sterylizacji; magazynowanie w szafach w pomieszczeniu sterylizacji. Projektowane zmiany: Po przeniesieniu pomieszczeń sterylizatorni na poziom przyziemia i przeniesienie w inne miejsce w szpitalu pracowni rtg porządkuje się układ funkcjonalny. Zaprojektowano kompletną śluzę szatniową personelu, śluzę pacjenta, pomieszczenie przygotowania pacjenta, dyżurkę z podglądem na salę budzeń. Pomieszczenia pomocnicze - pomieszczenia na sprzęt porządkowy, pomieszczenia na czystą i brudną bieliznę, magazyn materiałów sterylnych, pomieszczenie czasowego przetrzymania odpadów medycznych. Magazyny sprzętu i aparatury znajdują się w strefie poza salami operacyjnymi zlokalizowano windę towarową (dwudzielną) zjeżdżającą na poziom przyziemia do sterylizatorni. Zaplecze personelu zlokalizowano poza zamkniętą częścią bloku. Zaprojektowano: szatnię personelu (odzież domowa), pokój personelu (dyżurkę), węzeł sanitarny z natryskiem. Wprowadzone zmiany nie mają wpływu na warunki ewakuacji z zespołu pomieszczeń bloku operacyjnego. Zaprojektowano dodatkowe wyjście ewakuacyjne bezpośrednio na klatkę schodową. Ze względu na wykonywanie prac na czynnym obiekcie, wszelkie roboty związane z wyłączaniem mediów i demontażami materiałów i urządzeń winny być każdorazowo uzgadniane z Zamawiającym. Prace uciążliwe nie powinny być wykonywane w godzinach 20:00-6:00. Obiekt musi zostać wykonany w zakresie umożliwiającym oddanie go do użytkowania po realizacji zadania. Szczegółowy zakres i wielkość robót został określony w dokumentach stanowiących załączniki do SIWZ. Dokumentacja zawiera Projekt budowlany, część graficzna opracowania, rzut parteru, rzut przyziemia, Projekt podstawowy technologiczny, Przedmiar blok operacyjny, Przedmiar centralna sterylizatornia, Projekty wykonawcze blok operacyjne, Projekty wykonawcze centralna sterylizatornia, Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, Pozwolenie budowlane i uzgodnienie z konserwatorem zabytków.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7

Dodatkowe kody CPV: 45111300-1, 45223000-6, 45262522-6, 45421141-4, 45431000-7, 45432000-4, 45442100-8, 45421100-5, 45111100-9, 45314310-7, 45310000-3, 45311000-0, 45311200-2, 45315100-9, 45315700-5, 45331200-8, 45331210-1, 45331220-4, 45331230-7, 45315300-1, 45312100-8, 45311100-1, 45232410-9, 45331000-6, 45330000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 2518456.80
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Robót Remontowo-Budowlanych RYMAR R. Szejna, M. Biała Sp. Jawna
Email wykonawcy: biuro@prrbrymar.pl
Adres pocztowy: ul. Przyjaźni 45A, 47-225 Kędzierzyn-Koźle
Kod pocztowy: 47-225
Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 3473386.37
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3182810.75
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3473386.37
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
tak

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych