Ładowanie zdjęć ...
„PCM S.A. jest Zakładem doskonalącym i poszerzającym świadczone usługi dla naszych pacjentów i dla nas samych.”
 
Więcej 
Co warto wiedzieć o naszym Szpitalu ? Co zabrać ze sobą do szpitala ? Zobacz najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi.
Więcej 
tel.  (77) 406 78 00
fax: (77) 406 78 72
e-mail: pcm@pcm.prudnik.pl
Pełne dane kontaktowe 

Powołanie lek. med. Pawła Krach na Wiceprezesa Zarządu Dyrektora ds. Medycznych

Poniedziałek, 29 marca 2010 r. Godz. 08:08

W związku z rezygnacją przez Pana lek. med. Janusza Kapłońskiego ze stanowiska Wiceprezesa Zarządu Dyrektora ds. Medycznych, Rada Nadzorcza Prudnickiego Centrum Medycznego S.A. w Prudniku w dniu 23.03.2010r. powołała Pana lek. med. Pawła Krach w skład Zarządu PCM S.A.

Pan Paweł Krach urodził się w dniu 14 sierpnia 1964r. w Warszawie. Studia wyższe ukończył w roku 1991 na Śląskiej Akademii Medycznej w Zabrzu otrzymując dyplom lekarza. Poszerzając swoje kwalifikacje w roku 1996 ukończył specjalizację I stopnia z zakresu chirurgii ogólnej, w 2000r. specjalizację II stopnia z zakresu chirurgii ogólnej w roku 2007 specjalizację II stopnia z zakresu chirurgii onkologicznej. W Prudnickim Centrum Medycznym pracuje od 7 kwietnia 2008r. na stanowisku starszego asystenta Oddziału Chirurgicznego oraz pełniąc funkcję Kierownika Bloku Operacyjnego.

Obejmując funkcję Wiceprezesa Zarządu Dyrektora ds. Medycznych Pan lek. med. Paweł Krach pełnił będzie obowiązki w zakresie organizacji w Spółce pionu lecznictwa cechującego się m.in. zadaniami takimi jak:

  1. Kierowanie w zakresie medycznym NZOZ-em PCM S.A w tym nadzór oraz koordynacja prawidłowego toku pracy jednostek działalności medycznej szpitala.
  2. Zabezpieczenie odpowiedniej jakości procedur medycznych realizacja kontraktu z NFZ i spełnianie wymogów formalnych dla prowadzonej działalności medycznej.
  3. Nadzór nad jakością i poziomem działalności leczniczej Szpitala, szczególnie w zakresie poziomu stacjonarnych i ambulatoryjnych specjalistycznych świadczeń zdrowotnych udzielanych pacjentom.
  4. Nadzór nad prawidłowym prowadzeniem spraw związanych z dokumentacją medyczną.
  5. Nadzór nad stanem sanitarno-higienicznym pomieszczeń, w których udzielane są świadczenia zdrowotne.